Leczenie żylaków

OPIS TECHNOLOGI

Istnieje wiele przyczyn powstawania żylaków kończyn dolnych .Po wstępnej konsultacji i ew. bad. dopplerowskiemu proponujemy leczenie nakierowane na przyczynę ich powstawania. Zakres zabiegów dotyczących żylaków jest szeroki i wymaga indywidualnego podejścia do każdego chorego .

Żylaki odbytu

Podobnie jak żylaki kończyn dolnych oceniamy rodzaj żylaków i metody ,które w danej sytuacji są najskuteczniejsze. Wykonujemy leczenie klasyczne jak i metodami laserowymi.

WSKAZANIA

• żylaki stopniowo powiększające się,
  • żylaki, których wygląd bardzo oszpeca nogi,
  • występujące krwawienie z żylaków,
  • żylaki powodujące owrzodzenia na kończynie i zmiany troficzne (zanikowe) pod postacią przebarwień w okolicy kostek,
  • w występujących żylakach tworzą się zakrzepy żylne będące źródłem materiału zatorowego,
  • występują bóle w obrębie kończyn dolnych i żylaków oraz uczucie ciężkich nóg.

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO ZABIEGU

Odstawienie leków hormonalnych ( dotyczy szczególnie leków antykoncepcyjnych ) minimum 3 tygodnie przed operacją, zaleca się przybyć na zabieg z osobą towarzyszącą ( pacjent po zabiegu nie może prowadzić pojazdu mechanicznego ), z uwagi na opatrunki pooperacyjne ubranie powinno być luźne, a obuwie wygodne ( najlepiej na płaskim obcasie )

PRZEBIEG

Żylaki kończyn dolnych leczymy klasycznie, usuwając żyły przez małe nacięcia, lub przy użyciu sond. Można również wykonywać ostrzyknięcia środkami obliterujacymi.