Plastyka Brzucha

OPIS TECHNOLOGI

Plastyka brzucha inaczej nazywana abdominoplastyką, jest zabiegiem chirurgicznym, który prowadzi do spłaszczenia brzucha, usunięcia nadmiernej ilości tkanki tłuszczowej oraz zbędnych partii skóry. Ma na celu również wzmocnienie mięśni ściany jamy brzusznej. Plastyka brzucha może wyraźnie poprawić wygląd tej części ciała.

WSKAZANIA

Wskazaniem do zabiegu jest dyskomfort chorych związany z nadmiernym rozciągnięciem skóry brzucha.

Przyczyny:

• ciąża
  • gwałtowne spadki masy ciała
  • rozstęp mięśni prostych jamy brzusznej i osłabienie mięśni jamy brzusznej

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO ZABIEGU

Przygotowanie do zabiegu jest typowe dla dużych zabiegów chirurgicznych. Pacjent przyjmowany jest na czczo z kompletem badań laboratoryjnych i obrazowych (USG,EKG).

PRZEBIEG ZABIEGU

Plastyka brzucha wykonywana jest klasycznie w znieczuleniu ogólnym. Nadmiar powłok brzucha wycinany jest do powięzi mięsni ,w zakresie odpowiednim do ich rozciągnięcia .Pozostałe płaty skóry podpreparowywuje się ,by ostatecznie pod niewielkim napięciem dokonać ich zeszycia .Ze względu na przesunięcie skóry przenosi się pępek w nowe miejsce, by zachować jego naturalne położenie .W miejsce loży pooperacyjnej umieszcza się tymczasowo dreny mające za zadanie odprowadzać wydzieliny gromadzące się w tejże przestrzeni . Czas trwania to ok 2-3 godziny.

EFEKTY

Efekt jest natychmiastowy. Po zabiegu nosi się specjalne ubranie przez okres ok 2 tyg. Dreny usuwamy w 1-3 dobie, szwy ok 14 dnia po zabiegu. Zwykle włączane są osłonowo antybiotyki, oraz leki p-bólowe

PRZECIWSKAZANIA

• zaburzenia krzepnięcia krwi,
  • niestabilne nadciśnienie tętnicze,
  • nadczynność tarczycy,
  • cukrzyca,
  • stany zapalne żył kończyn dolnych,
  • infekcja ropna skóry

CENA

Cena zabiegu to ok 9000PLN.