DR.CYJ Hair Filler

WSKAZANIA DO ZABIEGU

Zabieg przeznaczony jest dla osób, które chcą zatrzymać wypadanie włosów, przyspieszyć ich odrost, pogrubić i zagęścić włosy.
Unikalna formuła 7 peptydów i kwasu hialuronowego pobudza krążenie i poprawia ukrwienie skóry głowy a także odżywia mieszki włosowe. Innowacyjność DR.CYJ Hair Filler to także opatentowana technologia przedłużonego uwalniania i wnikania substancji aktywnych minimalna dawka skoncentrowanego preparatu jeszcze przez 2 tygodnie po zabiegu utrzymuje się w skórze, powodując powolne, długotrwałe uwalnianie się i penetrację składników aktywnych. Zabieg wskazany jest zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

JAK WYGLĄDA ZABIEG?

Zabieg nie wymaga specjalnego przygotowania, jedynie dzień przed zabiegiem i po zabiegu nie wskazane jest picie alkoholu. Zabieg z wykorzystaniem preparatu DR.CYJ Hair Hiller polega na wykonaniu serii wkłuć w skórę głowy w powierzchniowe warstwy skóry właściwej. Zabieg jest praktycznie bezbolesny, ponieważ w przeciwieństwie do mezoterapii wymaga mniej wkłuć.
Lekarz podaje niewielką ilość preparatu, dzięki czemu nie jest tak odczuwalny dla skóry głowy.Terapia trwa 2 miesiące i wymaga 4 sesji w odstępach co 2 tygodnie. Dla podtrzymania efektu zaleca się zabieg przypominający po 6 miesiącach.

Co się dzieje ze skórą, organizmem bezpośrednio po zabiegu,kiedy ustępują skutki uboczne?

Skutków ubocznych właściwie nie ma, jedynie bezpośrednio po zabiegu mogą występować niewielkie zgrubienia w miejscu podania preparatu lub też niewielkie swędzenie. Wspomniane niedogodności znikają w przeciągu 1 doby.

EFEKTY

Już pierwszy zabieg zatrzymuje wypadanie włosów. Natomiast kolejne zabiegi pobudzają krążenie i rewitalizują mieszki włosowe przyspieszając odrost włosów.

Jak długo efekt jest widoczny?

Efekt jest widoczny przez rok. Po tym okresie terapię należy powtórzyć.

Przeciwwskazania

Kobiety w ciąży i karmiące, dzieci i nieletni poniżej 18 r. ż., uczulenie na którykolwiek ze składników, zmiany skórne, choroby skóry,infekcje lub następstwa zakażeń paciorkowcami, przyjmowanie leków immunosupresyjnych,terapiasterydowa,choroby autoimmunologiczne, niewyrównana cukrzyca,choroby reumatyczne,powtarzające się anginy i zapalenie wsierdzia.

CENA

600 ,-