Acnelan

INNOWACJA ACNELAN

Acnelan, zabieg na trądzik

Nowy produkt Mesoestetic to obecnie najbardziej kompleksowa zewnętrzna terapia przeciwtrądzikowa, która:

• znacząco redukuje istniejące zmiany i powikłania trądzikowe (działanie objawowe)
  • zapobiega powstawaniu nowych zmian (działanie przyczynowe)

Jest innowacyjną terapią wieloczynnikową – zastosowano w niej opatentowany kompleks czynników aktywnych (m.acne complex) ukierunkowanych na wszystkie elementy patogenezy trądziku, o różnym stopniu nasilenia objawów problemu. Jest terapią złożoną, łączącą kurację gabinetową z profesjonalną pielęgnacją domową
(stanowiącą obligatoryjny element terapii).

JAK TO DZIAŁA?

m.acne complex

Ten opatentowany kompleks składników aktywnych zawarty w produktach należących do gamy Acnelan na bazie: kwasu salicylowego, kwasu migdałowego, kwasu szikimowego i sodium lepargilate, który wraz z wyjątkowym kompleksem beksaretinylu oddziałuje na wszystkie elementy patogenezy trądziku:

• hamuje aktywność 5-alfa reduktazy biorącej udział w syntezie androgenów
  • zmniejsza nadmierne rogowacenie komórek naskórka
  • reguluje produkcję sebum

• oczyszcza ujścia kanałów łojowych
  • zmniejsza zaczerwienienia oraz obrzęki wywołane stanem zapalnym
  • kontroluje proliferację bakterii
, łagodzi objawy potrądzikowe: blizny i przebarwienia pozapalne

JAK WYGLĄDA PEŁNA KURACJA?

Profesjonalna terapia w gabinecie składa się z 3 sesji zabiegowych wykonywanych w odstępach 15-21 dniowych, zgodnie z zaleceniami specjalisty i zależnie od stopnia wrażliwości skóry. W przypadku skóry z trudniejszą postacią trądziku zaleca się wykonanie 3 dodatkowych sesji. Za zgodą specjalisty zaleca się wykonywanie od 2 do 4 pełnych zabiegów w ciągu roku.

Głównym elementem terapii gabinetowej jest Maska Acne Multifactor Mask, zawierająca m.acne complex, który wraz z wyjątkowym kompleksem beksaretinylu oddziałuje na wszystkie elementy patogenezy trądziku.

Maska Acnelan

W pielegnacji domowej Acnelan podstawą zachowania ciągłości terapii jest regularne stosowanie kremu Acne One, który także zawiera podstawowy składnik aktywny terapii m.acne.complex. A dodatkowo, jako produkty uzupełniające pielęgnację: Piankę oczyszczającą (Purifying Mousse) oraz Maskę głęboko oczyszczającą (Pure Renewing Mask).

Acnelan kuracja

WSKAZANIA

• trądzik pospolity krostkowo-grudkowy
  • trądzik pospolity grudkowo-guzowy

PRZYGOTOWANIE DO ZABIEGU

W okresie 3 tygodni przed zabiegiem nie należy wykonywać żadnych zabiegów eksfoliujących (dermabrazja, mikrodermabrazja, złuszczania chemiczne, kawitacja ultradźwiękowa). W okresie 5 dni przed zabiegiem pacjent nie może stosować żadnych substancji aktywnych o działaniu drażniącym, nie należy poddawać się zabiegom depilacji, koloryzacji włosów, trwałej ondulacji itp. Mężczyźni nie powinni golić się min. 24 h przed zabiegiem. Nie należy korzystać z solarium i eksponować skóry na działanie promieniowania słonecznego. Zabiegi z użyciem wypełniaczy oraz tatuaż można wykonać najwcześniej po tygodniu od zakończenia terapii.

PRZECIWWSKAZANIA

• Ciąża
  • Słońce/Ekspozycja na promieniowanie UV (przeciwwskazanie względne)
  • Opryszczka w fazie aktywnej