Nici Happy Lift

OPIS TECHNOLOGII

Nici chirurgiczne Happy Lift Revitaliznig są wykonane z polikaprolaktamu- substancji, kóra pobudza produkcję kolagenu i jest doskonale tolerowane przez organizm. Mikroskopijne, precyzyjne rozmieszczone haczyki umożliwiają osiągnięcie efektu liftingu i ujędrnienia skóry. Zabieg z użyciem tych nici można przeprowadzić m.in. na brwiach, policzkach, żuchwie, szyi i poprawić ogólny owal twarzy. Jego procedura jest bezpieczna i mało inwazyjna. Nie pozostawia blizn.

WSKAZANIA

• Lifting twarzy
  • Podniesienie brwi
  • Lifting policzków
  • Lifting podbródka
  • Poprawa nawilżenia i elastyczności skóry

JAK SIĘPRZYGOTOWAĆ DO ZABIEGU

Przed zabiegiem przeprowadzona jest konsultacja z lekarzem podczas której wykluczone zostają wszystkie przeciwwskazania. Kilka dni przed zabiegiem nie należy przyjmować aspiryny, leków przeciwkrzepliwych, przeciwzapalnych.

PRZEBIEG ZABIEGU

Zabieg rozpoczyna się od podania znieczulenia miejscowego. Następnie lekarz umieszcza nić w specjalnej igle, z pomocą której wprowadza ją pod skórę wzdłuż wcześniej zaznaczonych linii. Nić zaczyna „pracować” jak mięsień napinający, podtrzymując tkanki podskórne, w ten sposób pełni funkcję rusztowania. Zabieg trwa około 40 minut. Bezpośrednio po nim zalecany jest krótki odpoczynek, ale tego samego dnia można wrócić do domu. Przez około trzy tygodnie należy jednak ograniczyć aktywność fizyczną, by uniknąć przemieszczania się nici.

EFEKTY

Efekty są widoczne natychmiast po zabiegu. Ale pełny rezultat można zauważyć po około 2-3 tygodniach. Z czasem nici ulegają naturalnemu wchłonięciu przez organizm. Proces ten trwa 12-15 miesięcy. W tym czasie nić zastępowana jest przez pasmo naturalnego kolagenu. Dzięki temu efekt utrzymuje się nawet do 5-6lat.

PRZECIWSKAZANIA

• ciąża, okres karmienia piersią
  • choroby autoimmunologiczne
  • niewyrównana cukrzyca
  • tendencje do powstawania bliznowców
  • aktywne zakażenia okolicy zabiegu
  • choroba nowotworowa
  • infekcje wirusowe (opryszczka)
  • choroby drobnoustrojowe (np. katar)

CENA

1 nitka 1500,-
Cena zależna od ilości podanego preparatu kwasu hialuronowego, ustalana podczas konsultacji lekarskiej.