Lampa LED Omega Light PDT

Lampa Led Omega Light PDT

Urządzenie Omega Light oparte jest na systemie PDT (Photodynamic therapy), zwanym także fotochemioterapią polegającym na leczeniu światlem. Fototerapia jest metodą, w której promienie widzialne o odpowiednich długościach przenoszone w głąb komórek, tak aby napromieniować właściwe miejsca w celu zniwelowania problematycznego obszaru.

Odnajduje zastosowanie w wielu terapiach leczniczych spośród których najlepsze efekty wykazuje w leczeniu trądziku. Poprzez naświetlanie zarazki znajdujące się w gruczołach łojowych i porach są uszkadzane. Skutkuje to eliminacją bakterii odpowiedzialnych za powstawanie trądziku nawet od 6 do 12 miesięcy. Dodatkową korzyścią jest widoczne zmniejszenie wydzielania sebum przez skórę. To inteligentne urządzenie doskonale sprawdza się w rekonwalescencji skóry po przebytych zabiegach, łagodząc ból oraz wspomagając szybką regenerację. Ponadto wspiera terapie takie jak porost włosów głowy bądź leczenie otyłości.

W Omega Light dostępne są 4 programy, których stosowanie służy do leczenia innych dolegliwości oraz które wnikają w różne obszary skóry:

- Czerwony (długość fali: 640 nm, wnika w skórę od 1 do 6 mm) zalecany do regeneracji komórek skóry, poprawy krążenia krwi, usuwania blizn potrądzikowych, leczenia alergicznego zapalenia skóry

- Niebieski (długość fali: 423 nm, wnika w skórę na długość 1 mm) zalecany do usuwania bakterii trądzikowych, hamowania aktywności gruczołów łojowych, zapobiegania zakażeniom, leczeniu zmian alergicznych skóry

- Zielony (długość fali 532 nm, wnika w skórę od 0,5 do 2 mm) zalecany do poprawy kondycji skóry wrażliwej

- Żółty (długość fali 583 nm, wnika w skórę od 1 do 2 mm) zalecany do leczenia rumieni, łagodzenia zaczerwienień, obrzęków oraz zaburzeń związanych z pigmentacją skóry

Wskazania do zastosowania:

• płycenie zmarszczek,
  • odmładzanie skóry twarzy, szyi i dekoltu,
  • zmiany barwnikowe na twarzy i rękach,
  • zaburzenia pigmentacji,
  • szara zmęczona skóra twarzy,
  • rozszerzone naczynka krwionośne,
  • trądzik młodzieńczy, wieku dojrzałego, różowaty,
  • rozszerzone pory,
  • wzrost i odbudowa włosów,
  • wysuszona i wiotka skóra na ciele.

Cena:

1 zabieg: 70 zł